logo_mic

Hearthstone

1v1

Sâmbătă, 25 martie, începând cu ora 16:00

boRiaOvHearthstone: Heroes of Warcraft este un Collectible Card Games (CCG) online creat de către Blizzard Entertainment cu peste 40 de milioane de conturi înregistrate. Jocul a fost lansat pe 11 martie 2014 pe platformele Microsoft Windows și OS X, mai târziu devenind disponibil pe Android și iOS.

 

Hearthstone_screenshot_2Jucătorii încep cu un număr destul de mare de cărți (cărți de bază) și pe parcurs pot acumula alte cărți mai rare și mai folositoare, cumpărând pachete sau primindu-le ca premii pe modul Arena. Până în acest moment, există 743 de cărți în joc și urmează să fie adăugate mai multe. Meciurile de Hearthstone sunt de 1 vs 1 între doi oponenți, jucătorii  fiind reprezentați de către un erou ales. Fiecare erou are 30 health și reprezintă o clasă anume, adică are un set de cărți specific. Se joacă pe ture în care jucătorul poate chema minioni, echipa arme sau folosi “vrăji”. Fiecare carte cere un număr de cristale mana pentru a se putea limita numărul de acțiuni ale jucătorilor.

ss5-med

La începutul unui meci, fiecare jucător trage cărți din pachet (care conține 30 de cărți) pe care le poate schimba. Cel care începe trage trei cărți, iar celălalt patru, primind și o carte numită “The Coin”, carte care atunci când este folosită, îi dă un cristal mana ce poate fi folosit doar în tura respectivă. Ambii vor avea un cristal de mana și li se va adăuga câte unul la fiecare tură până ajung să aibă zece. Meciul se termină atunci când unul dintre eroi ajunge la zero viață, sau unul dintre jucători renunță.

 

Anul acesta, LSAC București organizează, în parteneriat cu UNSR (Uniunea Națională a Studenților din România), în seara de sâmbătă, 25 martie, o competiție de Hearthstone în cadrul LAN Party National Edition. Pentru mai multe detalii legate de regulament și înscriere, te rugăm să consulți celelalte secțiuni ale paginii.

Organizare

  • Card_back-DefaultCompetiția se va desfășura în data sâmbătă, 25 martie, începând cu ora 16:00 în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare.
  • Înscrierile se fac online completând formularul corespunzător.
  • Jucătorii admiși în competiție vor fi doar studenți ai Facultății de Automatică și Calculatoare din București și posesorii de wild card-uri (acestea din urmă nu se solicită, ci se acordă de către organizatori în cazuri speciale).
  • Prezența în cadrul evenimentului se va face obligatoriu cu un act de identitate (de preferat cu buletinul) și carnetul de student.
  • Competiția se va juca în sistem piramidal.

Desfășurare

  • Toți jucătorii se vor înscrie cu câte patru eroi fiecare. Al patrulea deck înscris va fi folosit doar începând cu semifinalele. Nu se acceptă cazuri în care sunt înscriși cu doar trei/doi eroi diferiți sau un singur erou. Nu se poate folosi aceeași clasă de mai multe ori.
  • Pentru fiecare erou, un meci se va juca cu un singur tip de pachet. Acesta nu va fi schimbat in cazul in care jucătorul pierde o rundă din meci. Ex. Jucatorul X a pierdut un meci cu Freeze Mage, acesta nu are voie sa aleagă alt pachet de mage (Ex. Reno Mage).
  • Competiția va fi de tipul “Double Elimination 4 decks 1 ban” și se va juca pe modul standard. Toate rundele până la semifinale se vor juca Conquest best of 3 (primul la două meciuri câștigate) și de la semifinale se vor juca Conquest best of 5 (primul la trei meciuri câștigate). Modul de joc Conquest înseamnă restricționarea unei clase după prima victorie cu ea. (Trebuie câștigat un meci cu fiecare clasă declarată.)
  • Va exista și un losers bracket unde concurenții care au pierdut vor putea reintra în competiție. Toate rundele se vor juca Conquest best of 3, în afară de finală, unde va fi best of 5. Câștigătorul finalei din losers bracket va juca cu pierzătorul finalei din winners bracket și în caz că cel care a fost în losers bracket câștigă, acesta va mai juca un meci împotriva câștigătorului din winners bracket. În caz contrar, câștigătorul de la winners bracket devine automat câștigătorul competiției.
  • La începutul fiecărei partide, oponenții își vor da “Friend request” și își vor finaliza conținutul pachetelor. Odată intrați în “Friendly Challenge mode” nu mai au voie să părăsească această interfață pentru modificări aduse pachetelor. În cazul în care apar dificultăți tehnice sau erori umane, trebuie semnalat de urgență un admin. În cazul în care aceste condiții nu sunt întâlnite, jucătorul în culpă va putea fi sancționat de către admin dacă și adversarul consideră că este nevoie.
  • Dacă în timpul unei runde apar deconectări datorate dificultăților tehnice sau deconectări voluntare, runda va fi redisputata dacă ambii jucători sunt de acord cu această decizie. Altfel, victoria aparține celui care reușește să își dovedească victoria iminentă dar întreruptă de deconectare.
  • Printscreen-urile cu fiecare victorie sunt obligatorii pentru a evita orice posibilă contestație.
  • Între partide, jucătorii au voie să facă orice modificări doresc pachetelor eroilor înscriși în joc.
  • Partida este decisă în stilul “3 runde câștigătoare din 5 posibile”. Dacă câștigi o rundă cu un erou, ești forțat să treci la alt erou cu care nu ai câștigat încă. Dacă ai pierdut runda, poți rămâne cu același erou sau îl poți schimba cu un alt erou cu care nu ai câștigat încă. Câștigătorul partidei este jucătorul care la finalul celor maxim cinci runde a câștigat cu toți eroii aleși.
  • Remiza într-o rundă este considerată ca o înfrângere pentru ambii jucători.
  • În cazul unei remize în runda a cincea, victoria va fi decisă printr-un “death-match”. Fiecare jucător își alege un erou dintre cei trei cu care a intrat în competiție iar câștigătorul acestei runde este câștigătorul partidei.

Sancțiuni

  • În cazul în care jucătorul refuză să respecte regulile și instrucțiunile organizatorilor sau nu are un comportament fair-play, organizatorii îl pot avertiza, iar în funcție de gravitatea situației, îl pot exclude din competiție.
  • Dacă niciunul dintre oponenți nu a păstrat final-screen-ul pentru omologare se poate cere rejucarea meciului în lipsa altor dovezi referitoare la deznodământul meciului.
  • În cazul eventualelor probleme tehnice nedatorate organizatorilor, se acordă o perioada de 15 minute pentru rezolvarea acestora. Dacă problema nu este rezolvată adversarul are dreptul de a decide dacă dorește sau nu să prelungească perioada de întrerupere tehnică.
  • Un jucător va fi așteptat pentru începerea unui meci până la maxim 10 minute.