1v1

5v5

logo_mic

League Of Legends

5v5

Vineri, 24 martie, începând cu ora 20:00

Sâmbătă, 8 aprilie, începând cu ora 16:00

logo_mic

League Of Legends

1v1

Sâmbătă, 25 martie, începând cu ora 16:00

Back
Sube+tu+render+%28si+lo+tienes+en+-League+of+Legends+-+Logo

League Of Legends (abreviat LOL) este un joc video online, free-to-play, de tip Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) dezvoltat și comercializat de Riot Games. Jocul a fost lansat pe 27 octomrie 2009 și în prezent este disponibil atât pe Microsoft Windows cât și pe MAC OS.

champ select

În lumea LOL, jucătorii sunt numiți invocatori (summoners) și pentru fiecare joc ei își pot alege caracterul dintr-o listă de campioni disponibili. Pe lângă campionii disponibili în rotațiile săptămânale, împătimiții acestui univers pot să folosească fie moneda virtuală a jocului, fie punctele câștigate în urma meciurilor jucate pentru a-și cumpăra definitiv campioni și a-i arunca în luptă. Scopul jocului este ca o echipă (formată din trei sau cinci jucători, în mod clasic, dar numărul acestora poate varia) să distrugă turetele echipei inamice până ce ajung la inhibitoare si apoi la nexus.

LeagueOFLegendsSeason6-17

Fiecare meci de League Of Legends este unic, toți campionii încep destul de slabi, și progresează pe parcursul acestuia, de-a lungul a 18 nivele, prin acumularea de experiență obținută prin asasinarea campionilor adversarilor, a minionilor adverși sau prin atingerea unor obiective intermediare, cum ar fi distrugerea turetelor.

În 2012, Forbes a numit League Of Legends drept “cel mai jucat joc pe calculator din America de Nord și Europa din punct de vedere al orelor petrecute în joc”. În ianuarie 2014, peste 67 de milioane de persoane au jucat League Of Legends.

Anul acesta, LSAC București organizează, în parteneriat cu UNSR (Uniunea Națională a Studenților din România), vineri, 24 martie, o competiție de League Of Legends 5v5 în cadrul LAN Party National Edition. Iar dacă sunteți suficient de buni, vă puteți califica la etapa națională de sâmbătă, 8 aprilie. Pentru mai multe detalii legate de regulament și înscriere, te rugăm să consulți celelalte secțiuni ale paginii.

Organizare

  • Ryze_RenderCompetiția se va desfășura în două etape: una locală și una națională.
  • Etapa locală va avea loc în weekend-ul 24-25 martie în toate cele șapte centre universitare: București, Iași, Timișoara, Târgu Mureș, Cluj, Craiova și Bacău, la București aceasta desfășurându-se vineri, 24 martie, în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare, începând cu ora 20:00.
  • Etapa națională va avea loc la București în data de 8 aprilie, în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare, începând cu ora 16:00 și va reuni pentru LOL două echipe din București și câte una din fiecare dintre celelalte șase centre universitare.
  • Fiecare echipă va fi înscrisă de către căpitanul acesteia completând formularul din secțiunea ”Înscrieri”. O echipă va fi formată din cinci jucători.
  • În urma înscrierilor se vor face grupe în funcție de numărul de participanți, iar acestea vor fi afișate pe site în vederea stabilirii meciurilor din faza preliminară.
  • În faza finală cele opt echipe vor fi organizate în două grupe de câte patru. Meciurile din grupe se vor juca după sistemul ”cel mai bun din 1”. Primele echipe din fiecare grupă vor juca finala mare în timp ce ocupantele locurilor doi vor juca finala mică după regula ”cel mai bun din 3”.
  • În cazul oricăror tipuri de grupe, dacă numărul de victorii este egal între două echipe, iar mai departe se poate califica doar una, se va ține o serie de meciuri “cel mai bun din 1″ între acestea care va stabilii echipa calificată.
  • Prezența în cadrul evenimentului se va face obligatoriu cu un act de identitate (de preferat cu buletinul) și carnetul de student.
  • Liderul  este reprezentantul echipei și purtătorul de cuvânt. Acesta anunță GameMasterii cu privire la orice problemă.

Desfășurare

  • Summoners_Rift_Concept_ArtConturile jucătorilor vor fi pe Europa North&East (EUNE).
  • Meciurile se vor desfășura în format Custom Game, Tournament Draft Mode folosind harta Summoner’s Rift.
  • Acordul pentru începerea meciului îl va da unul dintre GameMasteri. Meciurile începute fără înștiințarea GameMasterilor sunt considerate neoficiale.
  • Înainte de începerea oricărui meci, liderii echipelor vor stabili de comun acord termenii de inițiere a jocului (Blue&Purple side, First Ban&Pick) sau vor folosi site-ul random.org. Fiecare alege un număr, apoi “Let the luck be on your side!”. În cazul în care nu se ajunge la un punct comun, responsabilul de competiție va stabili termenii.
  • Orice pauză solicitată trebuie însoțită de argumente solide și va necesita acordul unui GameMaster; în caz de pauză, înainte de a reîncepe meciul este obligatoriu ca echipa adversă să confirme încetarea pauzei.
  • Fiecare echipă are dreptul la o pauza de maxim 10 minute între meciuri.
  • La finalul meciurilor, liderii echipelor vor trimite ScreenShot-uri către responsabilul de competiție în cadrul preliminariilor online, iar în cadrul fazei finale, liderii vor pastra Victory/Defeat Screen-ul pentru omologarea rezultatului.
  • În cazul în care o echipă se simte nedreptățită, liderul poate cere judecarea cazului de către oficiali. Orice cerere trebuie să fie sprijinită de argumente și informații valide, dar și adusă la cunoștință cât mai repede.

Sancțiuni

  • În cazul în care un membru al unei echipe refuză să respecte regulile și instrucțiunile organizatorilor sau nu are un comportament fair-play, organizatorii îl pot avertiza, iar în funcție de gravitatea situației întreaga echipă poate avea de suferit.
  • Dacă niciunul dintre membrii unei echipe nu a păstrat final-screen-ul pentru omologare se poate cere rejucarea meciului în lipsa altor dovezi referitoare la deznodământul meciului.
  • În cazul eventualelor probleme tehnice nedatorate organizatorilor, se acordă o perioadă de 15 minute pentru rezolvarea acestora. Dacă problema nu este rezolvată echipa adversă are dreptul de a decide dacă dorește sau nu să prelungească perioada de întrerupere tehnică. În cazul unor defecțiuni multiple, echipa cu mai mulți jucători eligibili are dreptul de decizie.
  • Un jucător va fi așteptat pentru începerea unui meci până la maxim 10 minute.
  • Un jucător implicat în alte competiții individuale va avea obligația de a renunța la acestea dacă ar da peste cap programul de desfășurare al acestei competiții.

Sube+tu+render+%28si+lo+tienes+en+-League+of+Legends+-+Logo

League Of Legends (abreviat LOL) este un joc video online, free-to-play, de tip Multiplayer Online Battle Arena (MOBA) dezvoltat și comercializat de Riot Games. Jocul a fost lansat pe 27 octomrie 2009 și în prezent este disponibil atât pe Microsoft Windows cât și pe MAC OS.

champ select

În lumea LOL, jucătorii sunt numiți invocatori (summoners) și pentru fiecare joc ei își pot alege caracterul dintr-o listă de campioni disponibili. Pe lângă campionii disponibili în rotațiile săptămânale, împătimiții acestui univers pot să folosească fie moneda virtuală a jocului, fie punctele câștigate în urma meciurilor jucate pentru a-și cumpăra definitiv campioni și a-i arunca în luptă. Scopul jocului este ca o echipă (formată din trei sau cinci jucători, în mod clasic, dar numărul acestora poate varia) să distrugă turetele echipei inamice până ce ajung la inhibitoare si apoi la nexus.

LeagueOFLegendsSeason6-17

Fiecare meci de League Of Legends este unic, toți campionii încep destul de slabi, și progresează pe parcursul acestuia, de-a lungul a 18 nivele, prin acumularea de experiență obținută prin asasinarea campionilor adversarilor, a minionilor adverși sau prin atingerea unor obiective intermediare, cum ar fi distrugerea turetelor.

În 2012, Forbes a numit League Of Legends drept “cel mai jucat joc pe calculator din America de Nord și Europa din punct de vedere al orelor petrecute în joc”. În ianuarie 2014, peste 67 de milioane de persoane au jucat League Of Legends.

Anul acesta, LSAC București organizează, în parteneriat cu UNSR (Uniunea Națională a Studenților din România), sâmbătă, 25 martie, o competiție de League Of Legends 1v1 în cadrul LAN Party National Edition. Pentru mai multe detalii legate de regulament și înscriere, te rugăm să consulți celelalte secțiuni ale paginii.

2rhkxZWOrganizare

  • Competiția se va desfășura sâmbătă, 25 martie,  începând cu ora 16:00 în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare.
  • Înscrierile se fac online completând formularul corespunzător.
  • Jucătorii admiși în competiție vor fi doar studenții Facultății de Automatică și Calculatoare din București și posesorii de wild card-uri (acestea din urmă nu se solicită și vor fi acordate de organizatori în condiții speciale).
  • Prezența în cadrul evenimentului se va face obligatoriu cu un act de identitate (de preferat cu buletinul) și carnetul de student.
  • Competiția se va juca în sistem piramidal.
  • Până în etapa finală se va juca pe sistemul “cel mai bun din 3”, finala se va juca “cel mai bun din 5”.

Desfășurare

  • 20141031214015!phpdrQJgPConturile jucătorilor vor fi pe Europa North&East (EUNE).
  • Meciurile se vor desfășura în format Custom Game, Tournament Draft Mode folosind harta Howling Abyss.
  • Câștigător este declarat jucătorul care distruge primul două turete adversarului sau își omoară de două ori oponentul.
  • Jucătorii sunt obligați să se oprească din joc de îndată ce s-au îndeplinit condițiile pentru ca unul dintre ei să poată fi declarat câștigător și să anunțe imediat un GameMaster.

Sancțiuni

  • În cazul în care jucătorul refuză să respecte regulile și instrucțiunile organizatorilor sau nu are un comportament fair-play, organizatorii îl pot avertiza, iar in funcție de gravitatea situației îl pot exclude din competiție.
  • Dacă niciunul dintre oponenți nu a păstrat final-screen-ul pentru omologare se poate cere rejucarea meciului în lipsa altor dovezi referitoare la deznodământul meciului.
  • În cazul eventualelor probleme tehnice nedatorate organizatorilor, se acordă o perioada de 15 minute pentru rezolvarea acestora. Dacă problema nu este rezolvată adversarul are dreptul de a decide dacă dorește sau nu să prelungească perioada de întrerupere tehnică.
  • Un jucător va fi așteptat pentru începerea unui meci până la maxim 10 minute.