Într-o perioadă de criză globală, o forță internațională de operațiuni de eroi s-a reunit pentru a restabili pacea într-o lume sfâșiată de război: OVERWATCH. A încheiat criza și a ajutat la menținerea păcii în deceniile care au urmat, inspirând o epocă de explorare, inovare și descoperire. Dar, după mulți ani, influența Overwatch a scăzut, iar în cele din urmă a fost desființată.

Overwatch a dispărut, dar lumea încă mai are nevoie de eroi.

Jocul cuprinde o gamă largă de eroi unici, de la un aventurier ce călătorește în timp până la un războinic blindat, cu rachetă-ciocan, la un călugăr robot transcendent. Fiecare erou joacă diferit, iar stăpânirea abilităților lor este cheia pentru a-ți debloca potențialul.

Există 4 tipuri de eroi: attack, defense, tank și support.

Indiferent dacă participați la luptă pe prima linie, oferind o acoperire defensivă cu scutul dvs. energetic sau susținând aliații prin amplificarea pagubelor, abilitățile fiecărui erou sunt proiectate astfel încât să fie eficiente în cadrul unei echipe. Învățarea utilizării abilităților împreună cu ceilalți colegi de echipă reprezintă cheia victoriei.

Anul acesta, LSAC București organizează, în parteneriat cu UNSR (Uniunea Națională a Studenților din România), în seara de vineri, ​28 aprilie, o competiție de Overwatch6v6 în cadrul LAN Party National Edition.  Pentru mai multe detalii legate de regulament și înscriere, te rugăm să consulți celelalte secțiuni ale paginii.

Organizare

    • Competiția se va desfășura într-o singură etapă.
    • Etapa națională se va ține în București, în holul EC al Facultății de Automatică și Calculatoare, în data de 28 Aprilie. La ora 16:00 va începe înregistrarea concurenților. Competiția va începe la ora 17:00.
    • Fiecare echipă va fi înscrisă de către căpitanul acesteia completând formularul din secțiunea ”Înscrieri” de pe site-ul lanparty.lsacbucuresti.ro. O echipă va fi formată din șase jucători.
    • În urma înscrierilor, care se vor închide în data de 22 aprilie, ora 23:59, în funcție de numărul echipelor înscrise se va decide dacă este necesară o etapă preliminară. Căpitanul fiecărei echipe va fi anunțat în timp util în vederea organizării unei astfel de etape.
    • Prezența în cadrul evenimentului se va face obligatoriu cu un act de identitate (buletinul) și carnetul de student. Nu exista o restricție asupra universității sau facultății de proveniență, singura condiție fiind aceea că participanții trebuie să fie obligatoriu studenți.
    • Liderul este reprezentantul echipei și purtătorul de cuvânt. Acesta anunță Gamemasterii cu privire la orice problemă.
    • Se va juca best of 3 în toate meciurile (mai puțin în cazul preliminariilor, în care se va juca best of 1, și în cazul finalei și a semifinalei, unde se va juca best of 5).
    • Competiția se va desfășura după sistemul piramidal. În funcție de numărul de echipe, se vor introduce și grupe.

Desfășurare

    • Toate meciurile vor fi de tip Competitive.
    • Modurile disponibile vor fi ASSAULT/ESCORT, ASSAULT, ESCORT și CONTROL.
    • În cazul preliminariilor, fiecare echipă are dreptul să baneze un mod de joc. Astfel, vor rămâne două moduri, dintre care se va alege în mod random o hartă pentru meciul preliminar.
    • În cadrul etapei finale (LAN Party), fiecare echipă va alege un mod pe care vrea să joace, harta fiind aleasă random. Se vor juca două meciuri, iar dacă în urma acestora va rezulta o remiză, atunci se va juca un meci decisiv pe o hartă random din oricare dintre cele două moduri rămase.
    • În cazul unei defecțiuni tehnice (deconectări, întârzieri) vor fi anunțați imediat gamemasterii; meciul va fi oprit până se remediază problema; dacă problema persistă mai mult de 5 minute, meciul se reia de la capăt.

Sancțiuni

    • Orice încercare de a trișa va atrage după sine descalificarea echipei.
    • Dacă instrucțiunile gamemasterului nu sunt respectate, acesta poate avertiza, sancționa și chiar descalifica respectiva echipă sau respectivele echipe în funcție de gravitate.
    • Dacă un jucător se comportă agresiv cu alți jucători/organizatori/spectatori sau are un limbaj indecent, echipa acestuia va fi descalificată.
    • Pentru fiecare meci va fi stabilită o oră de începere, iar aceasta va fi comunicată căpitanilor; dacă jucătorii întârzie mai mult de 10 minute, fără să existe probleme tehnice, atunci echipa care a întârziat va fi descalificată.